Es un tema en el que mai estarem d'acord. Per mi són una mala barreja de Metallica i Europe. Ho sento.
jajaja!bé, no espero que estem d'acord en totes les coses del món! De fet, mai hem estat d'acord en massa res, no trobes?MUA!
Dona, tampoc exagerem! en alguna cosa estem d'acord! no sé, Egipte per exemple, o Àfrica o els fenòmens esotèrics mundials jeje
Bueno, vale, acepto Africa y fenómenos esotéricos :-)Pero tot i aixíiiii...
Publica un comentari a l'entrada
Està bé sentir-se una mica trencat, perquè tots ens hi sentim de vegades. Tots tenim mal de vegades, tots plorem, i quan tot està malament é...
4 comentaris:
Es un tema en el que mai estarem d'acord. Per mi són una mala barreja de Metallica i Europe. Ho sento.
jajaja!
bé, no espero que estem d'acord en totes les coses del món! De fet, mai hem estat d'acord en massa res, no trobes?
MUA!
Dona, tampoc exagerem! en alguna cosa estem d'acord! no sé, Egipte per exemple, o Àfrica o els fenòmens esotèrics mundials jeje
Bueno, vale, acepto Africa y fenómenos esotéricos :-)
Pero tot i aixíiiii...
Publica un comentari a l'entrada